Cookies
Om jou beter te helpen maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Ook delen we graag informatie over hoe wij met jouw privacy omgaan. Hieronder kan je onze cookies accepteren of je instellingen aanpassen.
Horus kent vanzelfsprekend een klachtenregeling. Als een cliënt klachten heeft over een wettelijk vertegenwoordiger dan kan hij/zij zich wenden tot de klachtencommissie van Horus.
Stap één is het melden van je klacht bij je wettelijk vertegenwoordiger. Alle Horus-leden hanteren een klachtenprocedure. Zorg voor een kopie van alle correspondentie tussen jou en je vertegenwoordiger.
Kom je er samen niet uit?
Dan kun je geen klacht indienen bij Horus.
Waar kan ik dan een klacht indienen?
Als je wettelijk vertegenwoordiger geen lid is van Horus en je een klacht wilt indienen, dan kun je deze sturen naar de griffie van het kanton waar je bewind is uitgesproken. Kijk voor meer informatie op de website van de Rechtspraak.
Waarover kun je geen klacht indienen bij Horus?